Teksty piosenek > E > Epic Rap Battles Of History > Nice Peter vs EpicLLOYD 2
2 470 962 tekstów, 31 580 poszukiwanych i 205 oczekujących

Epic Rap Battles Of History - Nice Peter vs EpicLLOYD 2

Nice Peter vs EpicLLOYD 2

Nice Peter vs EpicLLOYD 2

Tekst dodał(a): BigFloppa Edytuj tekst
Tłumaczenie dodał(a): BigFloppa Edytuj tłumaczenie
Teledysk dodał(a): BigFloppa Edytuj teledysk

Tekst piosenki:

[Prologue - EpicLLOYD:]
Hey can you put that, uh little thing back down in there?
No no no, the one below it

[Nice Peter:]
You're just a little up in my face right now

[EpicLLOYD:]
Oh, I'm sorry
Am I being annoying?
'Cause you said we'd be done at 10
And it's...4 in the morning

[Nice Peter:]
Look I don't know how to say this
But you know what, fuck it
Let me just fucking say it

[Verse 1 - Nice Peter:]
I'm fucking burnt out man, it's been six years every day
That I wake up and come to work to look at your hungover face
I need some personal space to get away from your screaming
But every time I turn my back motherfucker you start scheming
To take over control of some shit I'm already doing just fine
We'd have more subs than PewDiePie if you didn't fight me every time
I try to take our little baby in a creative direction
I'm trying to make art motherfucker, you're trying to find a rhyme for erection!
I'm sorry man - no I'm fucking not, fuck you!
You're second class, that's why I let you run ERB2
You're so afraid to lose, but losing's all you do
And tonight I'm not quitting the battles, bitch, I'm quitting you

[Verse 2 - EpicLLOYD:]
Quit me then you pussy, we'll see what happens
I'll sit back and watch you unravel and revel in pure satisfaction
I'm out of compassion for you and your self-righteous bullshit
Erection jokes dude? Your whole name means dick
I'm sick of smoothing things out, the same routine
ERB2 is right, I'm covering your ass behind the scenes
And then I try to tell you things, but you're too stubborn to understand
Like: "Dude, that is not a cool way to play Batman"
You manipulate your friends, and then you throw them away
I don't know who you shit on worse, myself or Dante
But I'm not an entrée at one of your fancy restaurants
So quit eating up my time picking one of your fancy fonts
And make a fucking decision so all these people can leave
Excuse me for interrupting Rocket League and smoking weed
They got places to be, and now they're looking at me
Nice Diva is my new name for you Nice Pete

[Verse 3 - Nice Peter:]
And doink! Nice punchline bro
Your jokes haven't grown since you told them in a lunch line bro
You're an eight-year-old boy stuck inside a whatever year old man
"Look at me I'm EpicLLOYD, check me out I can
Rap about my problems instead of solving them"
If you wanna heal you gotta deal with your issues cause a bottle's not stopping them

[Verse 4 - EpicLLOYD:]
Don't take this battle there dude, you don't want that at all
Let me guess, right now you're on two beers and a pill and a half of Adderall
And that makes you obsessive and then you fuck up all the fun
So why don't you trust the editors and stop changing their shit after they're done?!


[Verse 5 - Nice Peter:]
Yo don't try to paint me as some compulsive little jerk
If you weren't so cheap we could hire some editors that do good work
Who you think just-
Oh that's real funny Andrew

[EpicLLOYD:]
Aww c'mon, now what the fuck did I do?

[Instrumental:]
Allrounda Beats

[EpicLLOYD:]
What?

[Nice Peter:]
Yo, who the fuck left the tag in?

[NicePeter and EpicLLOYD:]
Errrrr!
*Click*

[EpicLLOYD:]
Thanks!

[Nice Peter:]
Yeah.

[EpicLLOYD:]
Hey, Allrounda can you put the-
Yeah and the little, uh, nice...

[Nice Peter:]
We cool guys?

[ERB Crew:]
Yeah, I guess so
Okay I've got the card
Did you dump it?
Get your mark
Quiet please
Here we go
And...action!

[Nice Peter - simultaneously with EpicLLOYD ]
Yo, I guess what I'm saying, man
Is that I'm running out of patience, man
I'm a patient man, but sometimes
You need to be a patient, man
I got the same shit that I was dealing with at the very beginning!
I'm trying to get somewhere with it, man

[EpicLLOYD - simultaneously with Nice Peter]
I've fought with my wife
And gone under the knife
And I've taken years off of the back of my life
Man, since right in the beginning
We been fighting, No one's winning
People would kill to do what we do for a living

[Nice Peter & EpicLLOYD]
But all your bitching
Is keeping my wheels spinning

[Epilogue - Nice Peter:]
That was weird...

[EpicLLOYD:]
Yup.

[Nice Peter:]
I'm sorry about some of the things that I said.

[EpicLLOYD:]
I'm sorry about the way you played Batman.

[Nice Peter:]
I think I just need a break.

[EpicLLOYD:]
Yeah, me too.

[Nice Peter:]
You wanna write a song?

[EpicLLOYD:]
Yeah dude!

 

Dodaj adnotację do tego tekstu » Historia edycji tekstu

Tłumaczenie :

Pokaż tłumaczenie
[Prolog - EL]
Hej, mógłbyś, ee, wstawić to coś z powrotem?
Nie, nie, nie, tu niżej

[NP]
Trochę mi wchodzisz na głowę

[EL]
O kurde, sorry
Powiedz, ja cię irytuję?
Bo mówiłeś że wyrobimy się do 22:00
A jest... 4:00 nad ranem

[NP]
Słuchaj, nie wiem jak to powiedzieć
Ale wiesz co, chuj z tym
Daj mi to kurwa zwyczajnie powiedzieć

[Zwrotka 1 - NP]
Jestem już kurwa wypalony, stary, codziennie od sześciu lat
Wstaję i idę do pracy, żeby gapić się na twojego ryja na kacu
Potrzebuję przestrzeni osobistej, by uciec od twych krzyków
Ale jak tylko się odwracam to ty, skurwielu, zaczynasz spiskować
Jak by tu przejąć kontrolę nad tym co ja robię nawet nieźle
Mielibyśmy więcej subów niż PewDiePie, jakbyś ciągle ze mną nie walczył
Próbuję poprowadzić nasze dzieło w kreatywnym kierunku
Staram się tworzyć sztukę, skurwysynu, ty szukasz rymu do słowa "erekcja"!
Przepraszam, stary - żartowałem kurwa, jeb się na ryj!
Jesteś drugiej klasy, dlatego prowadzisz kanał ERB2
Tak się boisz przegrać, ale to jedyne co robisz
A dziś w nocy nie zostawię bitew, kurwo, zostawiam ciebie

[Zwrotka 2 - EL]
No to zostaw mnie, pizdo, zobaczymy co się stanie
Usiądę sobie i pooglądam z bananem na ryju, jak stajesz się nikim
Skończyłem ci współczuć i twojemu mniemaniu o własnej nieomylności
Żarty o erekcji, koleś? Twoje całe imię oznacza kutasa!
Mam dość poprawiania błędów, ciągle to samo
ERB2 ma rację, obrabiam ci dupę za kulisami
A potem staram ci się coś powiedzieć, ale jesteś zbyt uparty by zrozumieć
Na przykład że "to nie jest fajny sposób na granie Batmana"
Manipulujesz swoimi przyjaciółmi, po czym ich wystawiasz
Nie wiem na kogo bardziej srasz: mnie czy Dantego
Ale nie jestem daniem w tej twojej wymyślnej knajpie
Przestań marnować czas wybierając wymyślne czcionki
I podejmij kurwa decyzję, puść tych wszystkich ludzi wolno
Przepraszam za przeszkadzanie w graniu w Rocket League i jaraniu trawki
Ci ludzie mają gdzie się podziać, ale teraz patrzą na mnie
Fajna Diwa to moje nowe imię dla ciebie, Nice Pete

[Zwrotka 3 - NP]
I siup! Fajna puenta, bratku
Te żarty nie urosły, odkąd opowiadałeś je w trzeciej klasie, bratku
Jesteś ośmiolatkiem w ciele chuj-wie-ile-letniego chłopa
"Patrzcie na mnie, jestem EpicLLOYD, sprawdź to, umiem
Rapować o moich problemach zamiast je rozwiązywać"
Jak chcesz się poprawić to musisz zmierzyć się ze swoimi problemami, bo alkohol nie zrobi tego za ciebie

[Zwrotka 4 - EL]
Lepiej nie idź z tym w tą stronę, koleś, nie chcesz tego
Niech zgadnę, wziąłeś już półtora tabletki adderallu i popiłeś dwoma piwami
Robisz się przez to natrętny i niszczysz całą frajdę
Może zaufasz montażystom i przestaniesz wszystko zmieniać gdy skończą swoje?!

[Zwrotka 5 - NP]
Ej, nie rób ze mnie jakiegoś kompulsywnego chuja
Gdybyś nie był taki skąpy, zatrudnilibyśmy dobrych montażystów
Jak myślisz, kto właśnie-
Oj, ale to śmieszne, Andrzej

[EL]
Ooo, no daj spokój, a co ja ci kurwa zrobiłem?

[w tle]
Allrounda Beats

[EL]
Co?

[NP]
Kto kurwa zostawił nazwę producenta na bicie?

[NP i EL]
Errrrr!
*kliknięcie*

[EL]
Dzięki!

[NP]
Ta.

[EL]
Hej, Allrounda, dodalibyście tu trochę...
Tak, i odrobinę, ee, super...

[NP]
Wszystko spoko?

[Ekipa ERB]
No, na to wygląda
Dobra, mam kartę pamięci
Zrzuciliście pliki?
Na miejsca
Cisza na planie
Lecimy z tym
I... akcja!

[NP - równocześnie z EL]
Ej, chodzi o to, stary
Że kończy mi się cierpliwość, stary
Jestem cierpliwym człowiekiem, ale czasem
To ty musisz być cierpliwy, stary
To jest to samo gówno, z którym borykałem się na początku
Chciałbym coś z tym osiągnąć, stary

[EL - równocześnie z NP]
Kłóciłem się z moją żoną
I miałem operację
Zabrałem sobie parę lat z mojego życia
Stary, od samiutkiego początku
Sprzeczamy się i nikt nie wygrywa
Ludzie zabiliby za to, z czego się utrzymujemy

[NP i EL - razem]
Ale przez twoje narzekanie
Ciągle stoję w miejscu

[Epilog - NP]
To było dziwne...

[EL]
To prawda.

[NP]
Przepraszam za niektóre rzeczy, które powiedziałem.

[EL]
Przepraszam za to, jak zagrałeś Batmana

[NP]
Chyba potrzebna mi przerwa.

[EL]
To tak jak mi.

[NP]
Chcesz napisać piosenkę?

[EL]
No jasne, stary!

Historia edycji tłumaczenia

Tekst:

Peter "Nice Peter" Shukoff & Lloyd "EpicLLOYD" Ahlquist

Edytuj metrykę
Rok wydania:

2017

Wykonanie oryginalne:

Peter "Nice Peter" Shukoff & Lloyd "EpicLLOYD" Ahlquist

Płyty:

Epic Rap Battles of History: Season 5

Komentarze (0):

tekstowo.pl
2 470 962 tekstów, 31 580 poszukiwanych i 205 oczekujących

Największy serwis z tekstami piosenek w Polsce. Każdy może znaleźć u nas teksty piosenek, teledyski oraz tłumaczenia swoich ulubionych utworów.
Zachęcamy wszystkich użytkowników do dodawania nowych tekstów, tłumaczeń i teledysków!


Reklama | Kontakt | FAQ Polityka prywatności