Teksty piosenek > L > Liliac > Crazy Train (Ozzy Osbourne cover)
2 442 286 tekstów, 31 504 poszukiwanych i 430 oczekujących

Liliac - Crazy Train (Ozzy Osbourne cover)

Crazy Train (Ozzy Osbourne cover)

Crazy Train (Ozzy Osbourne cover)

Tekst dodał(a): pawel1973 Edytuj tekst
Tłumaczenie dodał(a): translatorAI Edytuj tłumaczenie
Teledysk dodał(a): pawel1973 Edytuj teledysk

Tekst piosenki:

All aboard! Ha ha ha ha ha ha haaaa!

Ay, Ay, Ay, Ay, Ay, Ay, Ay

Crazy, but that's how it goes
Millions of people living as foes
Maybe it's not too late
To learn how to love
And forget how to hate

Mental wounds not healing
Life's a bitter shame
I'm going off the rails on a crazy train
I'm going off the rails on a crazy train

Let's Go!

I've listened to preachers
I've listened to fools
I've watched all the dropouts
Who make their own rules
One person conditioned to rule and control
The media sells it and you live the role

Mental wounds still screaming
Driving me insane
I'm going off the rails on a crazy train
I'm going off the rails on a crazy train

I know that things are going wrong for me
You gotta listen to my words
Yeah

Heirs of a cold war
That's what we've become
Inheriting troubles I'm mentally numb
Crazy, I just cannot bear
I'm living with something' that just isn't fair

Mental wounds not healing
Who and what's to blame
I'm going off the rails on a crazy train
I'm going off the rails on a crazy train

 

Dodaj adnotację do tego tekstu » Historia edycji tekstu

Tłumaczenie przez AI:

Pokaż tłumaczenie
Wszyscy na pokład! Ha ha ha ha ha ha haaaa!

Aj, aj, aj, aj, aj, aj, aj

Szaleństwo, ale tak to właśnie jest
Miliony ludzi żyją jako wrogowie
Może jeszcze nie jest za późno
Nauczyć się kochać
I zapomnieć nienawiść

Rany psychiczne nie goją się
Życie jest gorzkim wstydem
Zbaczałem z torów na szalonym pociągu
Zbaczałem z torów na szalonym pociągu

Dawaj!

Słuchałem kaznodziejów
Słuchałem głupców
Obserwowałem wszystkich wyrzutków
Którzy sami sobie ustalili reguły
Jedna osoba uwarunkowana do panowania i kontroli
Media to sprzedają, a ty grasz tę rolę

Rany psychiczne wciąż krzyczą
Doprowadzając mnie do obłędu
Zbaczałem z torów na szalonym pociągu
Zbaczałem z torów na szalonym pociągu

Wiem, że dla mnie wszystko idzie źle
Musicie wysłuchać moich słów
Tak

Dziedzice zimnej wojny
To kim się staliśmy
Dziedziczenie kłopotów, jestem psychicznie spłukany
Szaleństwo, po prostu nie mogę znieść
Żyję z czymś, co po prostu nie jest uczciwe

Rany psychiczne nie goją się
Kto i co ponosi winę
Zbaczałem z torów na szalonym pociągu
Zbaczałem z torów na szalonym pociągu
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję Popraw to tłumaczenie

Historia edycji tłumaczenia

Tekst:

Ozzy Osbourne, Randy Rhoads, Bob Daisley

Edytuj metrykę
Muzyka:

Ozzy Osbourne i Randy Rhoads

Rok wydania:

1980

Wykonanie oryginalne:

Black Sabbath - Ozzy Osbourne

Covery:

Liliac, the iron cross, St. Madness, Nitrojam, Katie King, Viga, Sebastian Bach, Bullet For My Valentine, Nightwish, Fun Lovin' Criminals, Mystic Prophecy

Płyty:

Liliac - Crazy Train

Ciekawostki:

W tej piosence Ozzy pyta, kiedy wszyscy będziemy mogli nauczyć się kochać w świecie, który oszalał. Ozzy napisał piosenkę z gitarzystą Randym Rhoadsem i basistą Bobem Daisleyem. W naszym wywiadzie dla Daisley wyjaśnił, jak to się stało: „Randy miał podstawowy riff, charakterystyczny riff. Potem pracowaliśmy razem nad muzyką. Potrzebował czegoś do solówki, więc wymyśliłem schemat akordów i sekcję dla niego do solówki. Zanim to się nazywało „Crazy Train”, zanim jeszcze mieliśmy tytuł, Randy i ja pracowaliśmy nad muzyką. Miał swoje pedały efektów, a z jego wzmacniacza wydobywał się dziwny, charczący dźwięk. rodzaj psychodelicznego efektu fazy Y, ten sapiący dźwięk, który wydobywał się z jego wzmacniacza z pedału efektów. Randy lubił pociągi - kolekcjonował modele pociągów, ja też. Zawsze byłem miłośnikiem pociągów, Randy też. Więc powiedziałem: „Randy, to brzmi jak pociąg”. Ale to brzmi szalenie. A ja powiedziałem: „Szalony pociąg”. Cóż, wtedy narodził się pierwszy tytuł. A potem Ozzy śpiewał melodie i frazował dokładnie, jak to się skończyło. I zacząłem pisać do niego teksty”. Chociaż wielu uważa, że ​​jest to kolejna piosenka Ozzy'ego o szaleństwie, tak naprawdę jest to opowieść o zimnej wojnie. Dowody w tekstach: „Miliony ludzi żyjących jak wrogowie”, „Jedna osoba uwarunkowana do rządzenia i kontroli; media to sprzedają, a ty żyjesz rolą”, „Dziedzice zimnej wojny, oto czym się staliśmy. Dziedziczenie kłopotów Jestem odrętwiały psychicznie”. Odpowiednim akronimem był „MAD” (Mutually Assured Destruction), doktryna, która w zasadzie sprowadza się do „jeśli oni wystrzelą w nas swoją broń nuklearną, my odpłacimy naszą i to byłby koniec świata, którego nikt nie chce, więc to się nie stanie… tak długo, jak będziemy celować w siebie bronią nuklearną”. Dlatego „szalony” to inne słowo oznaczające „szalony”. Logika MAD w rzeczywistości rozciąga się od „równowagi Nasha”, koncepcji strategii o sumie zerowej, której teorię po raz pierwszy sformułował matematyk teorii gier John Nash. Zapamiętasz go jako postać z filmu Piękny umysł z 2001 roku . Akronim MAD został sformułowany przez pioniera informatyki Johna von Neumanna, który miał zamiłowanie do satyrycznego humoru. W rzeczywistości ta koncepcja i stojąca za nią idea „Doomsday Device” (ukuta przez stratega wojennego Hermana Kahna) stanowi całą podstawę filmu Stanleya Kubricka z 1964 r. Dr Strangelove, czyli jak nauczyłem się przestać się martwić i pokochać bombę. Prawdziwa wersja urządzenia to system sterowania „Dead Hand” zastosowany przez Sowietów. Zimnowojenna paranoja rozciągała się od lat pięćdziesiątych XX wieku aż do jej słynnego końca w 1991 roku. Nawiasem mówiąc, właściwy termin „zimna wojna” został ukuty przez niejakiego George'a Orwella w jego eseju „Ty i bomba atomowa”. Randy Rhoads był gitarzystą Ozzy'ego w tej piosence - był w Quiet Riot, zanim dołączył do Osbourne'a. Podobnie jak większość gitarowych solówek, które nagrał z Ozzym, Rhoads musiał „podwoić” wszystkie swoje partie gitarowe. Oznacza to, że każdą nutę tego bardzo trudnego solo musiał zagrać dokładnie w ten sam sposób, dwukrotnie. To jeden z powodów, dla których solo na nagraniu brzmi tak wyjątkowo. Rhoads był bardzo sprawnym i wpływowym gitarzystą i pierwszym gitarzystą, który zwrócił się do Ozzy'ego o wkład w proces pisania piosenek. „Był pierwszym facetem, który powiedział:„ Może powinieneś zrobić to w tej tonacji ”- powiedział Ozzy. „Był pierwszym facetem, który kiedykolwiek wziął pod uwagę moją opinię i dał mi spokój”. >> Był to pierwszy singiel, który Ozzy Osbourne wydał po opuszczeniu Black Sabbath w 1978 roku. Opuścił zespół po szczególnie gorącym sporze z gitarzystą Tonym Iommim, w którym to czasie Ozzy został namalowany przez swoich byłych kolegów z zespołu jako nadużywający substancji. „Crazy Train” był triumfem Ozzy'ego, który udowodnił, że może odnieść sukces poza schroniskiem Sabbath, aczkolwiek z dużą pomocą. Osbourne dostał riffy od Randy'ego Rhoadsa, a teksty od Boba Daisleya w Blizzard of Ozz, który powstał jako zespół, a nie solowy wysiłek. Trio napisało piosenki razem, a później dołączył perkusista Lee Kerslake, aby uzupełnić zespół. Ich wytwórnia Jet Records (należąca do Dona Ardena, przyszłego teścia Ozzy'ego) nadała projektowi wygląd solowego przedsięwzięcia, umieszczając samego Ozzy'ego na okładce albumu, a jego nazwisko wielkimi literami nad słowami „Blizzard of Ozz. Singiel „Crazy Train” miał nazwę zespołu napisaną dużym drukiem, a nad nią imię Ozzy'ego. Było to tak blisko, jak mogliby być rozliczani jako zespół na swoich wydawnictwach, mimo że zdjęcia promocyjne i recenzje z tamtego czasu pokazują, że Blizzard of Ozz miał być nazwą zespołu. To przywłaszczenie było punktem spornym dla Rhoadsa, Daisleya i Kerslake'a, ale pozostali z Ozzym przy jego następnym albumie, Diary of a Madman, który po wydaniu w 1981 roku był nie tylko wymieniony jako solowy album Ozzy'ego, ale zawierał Rudy'ego Sarzo i Tommy'ego Aldridge'a na basie i perkusji zamiast Daisleya i Kerslake'a. Nastąpiło zamieszanie prawne i Rhoads zmarł w 1982 roku. Ostatecznie twórczość Osbourne'a po Sabbath została nieproporcjonalnie przypisana Ozzy'emu, a „Crazy Train” jest powszechnie uważany za jego pierwszy solowy singiel. Podwójny album koncertowy Tribute z 1987 roku zawiera wersję tego, która jest hołdem dla Randy'ego Rhoadsa. Rhoads grał na dwóch pierwszych solowych albumach Ozzy'ego, zanim zginął w katastrofie lotniczej, kiedy zespół koncertował na Florydzie w 1982 roku. Miał 25 lat. Dźwięk na końcu to inżynier studyjny mówiący „Jajko” przez oscylator. Ozzy zapytał go, co jadł tego ranka na śniadanie. W Ameryce „Crazy Train” znalazł się na liście Hot 100, spędzając tydzień na 106. miejscu. Jego wpływ jest znacznie większy niż wynika to z list przebojów, ponieważ stał się jedną z charakterystycznych piosenek Ozzy'ego i pomógł albumowi Blizzard of Ozz sprzedać się w ponad milionie egzemplarzy w Stanach Zjednoczonych w ciągu następnych dwóch lat. Ostatecznie sprzedałby się w ponad 3 milionach egzemplarzy w Stanach Zjednoczonych i wprowadził Ozzy'ego w kierunku dominacji w mediach w Ameryce, gdzie z pomocą swojej żony, Sharon, rozpoczął odnoszący sukcesy festiwal (Ozzfest) i miał własny reality show w MTV. Nieźle jak na brytyjskiego piosenkarza heavy metalowego. W 1999 roku wykorzystano to w reklamach samochodów Mitsubishi. W 2012 roku został wykorzystany w reklamie Hondy Pilot . Zostało to nagrane przez Pata Boone'a, byłego piosenkarza gospel i starego sąsiada Ozzy'ego, na potrzeby albumu In a Metal Mood . W jego okładce wykorzystano gwizdek i chórki gruchające „Choo, choo”, gdy śpiewał ją w leniwym stylu Las Vegas. Podobny cover nagrany przez Lewisa Lamedica został wykorzystany jako piosenka przewodnia w przebojowym reality show MTV The Osbournes ; Wersja Boone'a znalazła się w The Osbourne Family Albumz nagraniem Jacka opisującego, jakim wspaniałym sąsiadem był Pat. Według Jacka poradził sobie ze wszystkim, co widać w programie i nie tylko - kłody latające przez okno, ciągłe krzyki z sąsiedniego domu itp. - i ani razu nie narzekał. Istnieją zdjęcia przedstawiające Ozzy'ego w domu Pata, w jego ogrodzie, przy jego basenie itp. >> Utwór instrumentalny tej piosenki zapewnił bit do utworu „Let's Go” Trick Daddy z Twistą i Lil Jonem, który zajął 7. miejsce w Stanach Zjednoczonych w 2004 roku. 2009. W odcinku The Office „ The Seminar ” (2011) Kevin odtwarza to przed swoim przemówieniem na seminarium Andy'ego dotyczącym małych firm. Został również użyty w The Simpsons w odcinku „Paths Of Glory” z 2015 roku oraz w filmie Magic Mike XXL z 2015 roku . Ozzy Osbourne wydał animowany teledysk we wrześniu 2020 roku w ramach obchodów 40. rocznicy powstania Blizzard Of Ozz . Klip zawiera ręcznie rysowane animowane wersje Księcia Ciemności i jego zespołu. Po gitarowej solówce Randy'ego Rhoadsa gitarzysta unosi się do nieba, a jego koledzy z zespołu patrzą. Grzechotka w intro była wytwarzana przez vibraslap, dość dziwne urządzenie składające się z drewnianej kuli i pudełka z metalowymi zębami, połączonych drutem w kształcie litery U. Instrument dostarczył dziwacznego elementu kilku innym utworom, od „ All Along The Watchtower ” Jimiego Hendrixa po „ Krótką spódniczkę/długą kurtkę ” Cake'a.

Komentarze (0):

tekstowo.pl
2 442 286 tekstów, 31 504 poszukiwanych i 430 oczekujących

Największy serwis z tekstami piosenek w Polsce. Każdy może znaleźć u nas teksty piosenek, teledyski oraz tłumaczenia swoich ulubionych utworów.
Zachęcamy wszystkich użytkowników do dodawania nowych tekstów, tłumaczeń i teledysków!


Reklama | Kontakt | FAQ Polityka prywatności