Teksty piosenek > R > Rei Ami > Body Bag
2 483 330 tekstów, 31 574 poszukiwanych i 634 oczekujących

Rei Ami - Body Bag

Body Bag

Body Bag

Tekst dodał(a): marcin Edytuj tekst
Tłumaczenie dodał(a): brak Dodaj tłumaczenie
Teledysk dodał(a): marcin Edytuj teledysk

Tekst piosenki:

[Intro]
Fuck, can you run me from the top? I was distracted...
I wanna die...
I wanna die...
I wanna die...
Bitch!

[Verse 1]
Fucked up, wanna die, fill me with formaldehyde
Sharp tongue, sharper knife, drown you out with cyanide
I need that autopsy, toxicology
Cause of death is you shit talkin' me
Push you off my rooftop
As I make a wish while ya body drop

[Pre-Chorus]
I'm in love with your bright red blood
On the concrete floor like a persian rug
Eyes roll back while I cut your tongue
Should've known I'm the wrong one

[Chorus]
Call an ambulance, bring a body bag (Yeah)
Been a homicide, lot of witnesses
An emergency, I don't mean to laugh
Had it coming though, where the sirens at?
Call an ambulance, bring a body bag (Yeah)
Been a homicide, lot of witnesses
An emergency, I don't mean to laugh
Had it coming though, where the sirens at?
[Verse 2]
I'ma lay a bitch down 'cause she dead to me
I don't get even, bitch, I get felonies
Look at my feed if you wanna feel jealousy
You ain't doin' shit right if you ain't got enemies, damn
A bitch made it look so easy, all y'all thought you could keep up
Y'all shit so tired, man, sound like you need to sleep up

[Pre-Chorus]
I'm in love with your bright red blood
On the concrete floor like a persian rug
Eyes roll back while I cut your tongue
Should've known I'm the wrong one

[Chorus]
Call an ambulance, bring a body bag (Yeah)
Been a homicide, lot of witnesses
An emergency, I don't mean to laugh
Had it coming though, where the sirens at?
Call an ambulance, bring a body bag (Yeah)
Been a homicide, lot of witnesses
An emergency, I don't mean to laugh
Had it coming though, where the sirens at?

 

Dodaj adnotację do tego tekstu » Historia edycji tekstu

Tłumaczenie :


Autor:

(brak)

Edytuj metrykę

Komentarze (0):

tekstowo.pl
2 483 330 tekstów, 31 574 poszukiwanych i 634 oczekujących

Największy serwis z tekstami piosenek w Polsce. Każdy może znaleźć u nas teksty piosenek, teledyski oraz tłumaczenia swoich ulubionych utworów.
Zachęcamy wszystkich użytkowników do dodawania nowych tekstów, tłumaczeń i teledysków!


Reklama | Kontakt | FAQ Polityka prywatności