1 926 477 tekstów, 17 738 poszukiwanych i 233 oczekujących

Peja - Zbrodnia HWDP

Tekst dodał(a): misiulka125 Edytuj tekst
Tłumaczenie dodał(a): brak Dodaj tłumaczenie
Teledysk dodał(a): Destaa Edytuj teledysk

Tekst piosenki:

utwór muzyczny zatytułowany HWDP
MORZESZ GŁOŚNIEJ?
AJ RZEM KURWA OGLUCHL NA CHWILE MAI
SAN DER AA POLLI
YO! ijo ijo jadą jadą wyrzuć te blaty psss jadą hał hał pssss jadą hał hał
wyrzuć te blaty psss jadą hał hał pssss jadą hał hał
ah yo dajesz
o kociaku o jeks bądzie o kolombo teraz będzie
pamiętam był kiedyś kolega zbyszek z drugiego konca ulicy kiedyś zbyszek do mnie przyszedl sie pyta czy jaramy z fify
proste zbychu jaki masz plan
a plan zajebisty mam wykręciłem na siano starą a staremu wyjebałem kluczyki od poloneza za karą on też jest psss więc nas psss nie zatrzymają
piontka włąncz kasete wolta my bedziemy stac na czatach
po kilku latach urywa się kontakt aż do kilku tak w przud
a to jak na morde but
zbyszek postanawia dołączyc do psow
ejj!!no kurwa co to za bzdura czy to po starym jakis uraz nie no wiesz wlasna fura 15 lat i emerytura jak dobrze pojdzie to dom w gorach tak aha jasne akorat
a szczerze ty lubisz sobie rapowac a ja ludzi klasc na glebe
ijo ijo jadą jadą wyrzuć te blaty psss jadą hał hał psss jadą hał hał
ijo ijo jadą jadą wyrzuć te blaty psss jadą hał hał psss jadą hał hał
no tlumaczenie nie ten teges ale zgadza sie z tekstem

 

Historia edycji tekstu

Tłumaczenie:

Niestety nikt nie dodał jeszcze tłumaczenia tego utworu.

Aktualnie tłumaczenia poszukuje 3 osoby.

Dodaj tłumaczenie lub dołącz do szukających

 

Autor:

(brak)

Edytuj metrykę

Komentarze (4):

kasiaki84 28 listopada 2012 13:41
(0)
fajne ok zajebiste

age142 02 czerwca 2012 21:14
(+1)
Nuta zajebista,ale w niektórych wersach teks się nie zgadza z piosenką.
I jak nie znasz do końca tekstu to nie go nie pisz..

windows99 04 listopada 2011 18:30
(-1)
Mamy Tradycje J***ć Policje!!! piosenka z*******a.

patunia_kura 12 marca 2011 12:33
(0)
Hwdp !!!!!!!! JP 100^% <3 ^^

tekstowo.pl
1 926 477 tekstów, 17 738 poszukiwanych i 233 oczekujących

Największy serwis z tekstami piosenek w Polsce. Każdy może znaleźć u nas teksty piosenek, teledyski oraz tłumaczenia swoich ulubionych utworów.
Zachęcamy wszystkich użytkowników do dodawania nowych tekstów, tłumaczeń i teledysków!


Reklama | Kontakt | FAQ Polityka prywatności