1 970 469 tekstów, 18 105 poszukiwanych i 662 oczekujących

G-Eazy - Provide feat. Chris Brown & Mark Morrison

Tekst dodał(a): manny32 Edytuj tekst
Tłumaczenie dodał(a): brak Dodaj tłumaczenie
Teledysk dodał(a): manny32 Edytuj teledysk

Tekst piosenki:

[Intro: Chris Brown & G-Eazy]
Woah
I'm just sayin'
You know who you are
Haha
Ooh, yeah
It's a vibe
(Hitmaka!)

[Verse 1: G-Eazy]
Know you feel boxed in, let me get you out your mind frame
Just know I'm serious, I ain't into playin' mind games
We could go rounds, I wanna eat it like a entrée
Favorite position, I be hittin' that all kinda ways
You throw it back, I spent ten stacks, I feel like Andre
You into zodiacs? Girl tell me what your sign say
Won't take your love for granted, it could all be gone today
Let's get away, tuck off, way out in Monterey
You said you scared of heights, but I know you ain't scared to ride
Come where I reside, pull them panties to the side
Fuckin' when you mad, make me love when we collide
Could tell I was invited how you let me come inside
Made me switch plans, had to change up the course
And we know that love don't feel the same when it's forced
You could pick, we hoppin' out the Range or the Porsche?
Now you mad, slappin' "Lemonade" in the Porsche
Relax, baby


[Chorus: Chris Brown]
Ooh, just vibe with me (Vibe)
I wanna do some things we never do
Switch sides, get dry
So what? So what? I need (So what? I need)
Don't turn down now
Tell me if you need a timeout (Ooh)
Girl, just doin' us, baby
Rollin' up, baby, you playin'
Just vibe, yeah

[Verse 2: G-Eazy]
Uh, it's the return of the mack
RIP to Furl, I promise you ain't nothin' like these LA girls
And we can sip slurricane listin' to Earl
Who knew we'd bring the Bay to the world?
Love letters to you hit different than any shit that I wrote
I sent flowers to your office, hope you get the note
I put an inside joke between us right there in the quote
I'll sing your praises all day, I hit the Whitney note
'Cause you're my queen, all that I need, yadadamean
Radiohead and rainbows, ultralight beams
This foreplay's more like tennis, don't need a team
It's just me and you and it's everything that it seems, for real

[Chorus: Chris Brown]
Ooh, just vibe with me (Vibe)
I wanna do some things we never do
Switch sides, get dry
So what? So what? I need (So what? I need)
Don't turn down now
Tell me if you need a timeout (Ooh)
Girl, just doin' us, baby
Rollin' up, baby, you playin'
Just vibe, yeah


[Outro: Chris Brown]
You in my city
So I'm not gon' take it easy on you
Never let you love nobody else
Baby, I'ma keep you up all night
Sexin', don't keep it from me
He ain't me, I look better (Look better)
Come on, baby, I need your lovin'
Forever and ever

 

Historia edycji tekstu

Tłumaczenie:

Niestety nikt nie dodał jeszcze tłumaczenia tego utworu.

Dodaj tłumaczenie lub wyślij prośbę o tłumaczenie

 

Rok wydania:

2021

Edytuj metrykę
Płyty:

These Things Happen Too

Komentarze (0):

tekstowo.pl
1 970 469 tekstów, 18 105 poszukiwanych i 662 oczekujących

Największy serwis z tekstami piosenek w Polsce. Każdy może znaleźć u nas teksty piosenek, teledyski oraz tłumaczenia swoich ulubionych utworów.
Zachęcamy wszystkich użytkowników do dodawania nowych tekstów, tłumaczeń i teledysków!


Reklama | Kontakt | FAQ Polityka prywatności