tekstowo.pl
926 872 tekstów w serwisie, 8 063 poszukiwanych i 354 oczekujących
wyszukiwanie zaawansowane >
Przeglądaj wykonawców na literę
Feet - Wodzionka
Odsłon: 106924
Przejdź na stronę wykonawcy >
Edytuj tekst Tekst dodał(a): Echowaniec
Edytuj tłumaczenie Tłumaczenie dodał(a): Quatr0
Edytuj teledysk Teledysk dodał(a): libraa
Poleć:

Tłumaczenie:

Pokaż tłumaczenie
TŁUMACZENIE
Wodzionka, wodzionka, wodzionka, wodzionka, wodzionka wodzionka.

Mmmm. Wodzionka, suchy chleb i wody szklanka.
Mmmm. Wodzionka, to najlepsza z wszystkich śląskich zup.
Mmmm. Wodzionka, jak zrobi moja żonka.
Mmmm. Wodzionka, to jest ósmy świata cud.

Idź do kuchni i z kredensu garnek weź. Puść kran, nalej wody i na piec.
Potem zobacz czy porządny ogień masz. No to pierwszą część gotowania znasz.
Teraz najważniejszy będzie suchy chleb. Zrób go na kawałki i do jakieś miski wrzuć.
Zobacz czy w garnku jakieś tłuste masz. No to drugą część gotowania znasz.

Mmmm. Wodzionka, suchy chleb i wody szklanka.
Mmmm. Wodzionka, to najlepsza z wszystkich śląskich zup.
Mmmm. Wodzionka, jak zrobi moja żonka.
Mmmm. Wodzionka, to jest ósmy świata cud.

Teraz przyjdzie czosnek on tam musi być. Dodaj magii, pieprzu i posól też. Podnieś pokrywę czy już wodę dobrą masz. No to trzecią część gotowania znasz. Jak zagotowało wszystko to zalewa się. Uważaj na palce, nie spal ich. Krzyknij z okna dzieciom że już obiad masz. No jak fajnie pachnie, sukces masz.

Mmmm. Wodzionka, suchy chleb i wody szklanka.
Mmmm. Wodzionka, to najlepsza z wszystkich śląskich zup.
Mmmm. Wodzionka, jak zrobi moja żonka.
Mmmm. Wodzionka, to jest ósmy świata cud.

Bogacz, czy biedak nie oprze się temu. Jak w sieni zacznie pachnieć, za łyżkę każdy chwytaj. Nie ma taki siły, by zatrzymała cie. Za jeden talerz zupy pozabijają się.

Wybaczcie ludzie, ale kończę to. Moja w szufladzie suchy chlebek ma. Widzę, że już z ust ślina leci wam. Co? Myślami jesteście z wodzianką. Teraz jedną dobrą rada daje wam. Nie wierzcie, że inne dobre zupy są. Przepis my wam dali każdy już go zna. No. To teraz się ugotujcie to.

Mmmm. Wodzionka, suchy chleb i wody szklanka.
Mmmm. Wodzionka, to najlepsza z wszystkich śląskich zup.
Mmmm. Wodzionka, jak zrobi moja żonka.
Mmmm. Wodzionka, to jest ósmy świata cud.

Mmmm. Wodzionka

Mmmm. Wodzionka

Mmmm. Wodzionka, suchy chleb i wody szklanka.

 

Poznaj historię zmian tego tłumaczenia



The Fancy Pants Adventures World 1 Remix

Tekst piosenki:


Wodzionka, wodzionka, wodzionka, wodzionka, wodzionka wodzionka.

Mmmm. Wodzionka, suchy chlyb i wody szklonka.
Mmmm. Wodzionka, to nojlepszo z wszystkich ślonskich zup.
Mmmm. Wodzionka, jak jom zrobi moja żonka.
Mmmm. Wodzionka, to jes łósmy świata cud.

Leć do kuchnie i z bifyja gornczek weź. Puś kokotek, nalyj wody i na piec.
Potym łobejrz cy porzondny łogiyn mosz. No to piyrszo czynść warzynio znos. Tera nojważniejszy bydzie suchy chlyb. Zrób go w koncki i do jakiś michy wciep. Łobejrz czy w boncloku jakieś tuste mosz. No to drugo czynść warzynio znos.

Mmmm. Wodzionka, suchy chlyb i wody szklonka.
Mmmm. Wodzionka, to nojlepszo z wszystkich ślonskich zup.
Mmmm. Wodzionka, jak jom zrobi moja żonka.
Mmmm. Wodzionka, to jes łósmy świata cud.

Teraz przydzie cosnek łon tam musi być. Dodej magii, pieprzu i posolić tys. Dźwignij dekiel cy jus woda dobro mos. No to czecio czynść warzynio znos. Jak zawrało wszystko to zalywo sie. Dowej pozór na paluchy, niy sporz je. Ryknij z łokna bajatlom że jus łobiod mosz. No jak fajnie wunio, sukces mosz.

Mmmm. Wodzionka, suchy chlyb i wody szklonka.
Mmmm. Wodzionka, to nojlepszo z wszystkich ślonskich zup.
Mmmm. Wodzionka, jak jom zrobi moja żonka.
Mmmm. Wodzionka, to jes łósmy świata cud.

Bogocz, czy biydok niy łoprze tymu sie. Jak w siyni zacnie woniać, za łyżka kożdy rwie. Niy ma taki siyły by zatrzymała cie. Za jedyn talyrz zupy pozabijajom sie.

Wyboczcie ludkowie, ale kuńcza to. Moja we szuflodce suchy chlebek mo. Widza że już z gymby ślinka leci wom. Co? Myślami ście z wodzionkom som. Teraz jedna dobro rada dowom wom. Niy wierzcie że inne dobre zupy som. Przpis my wom dali kożdy już go zno. No. To teraz sie uworzcie to.


Mmmm. Wodzionka, suchy chlyb i wody szklonka.
Mmmm. Wodzionka, to nojlepszo z wszystkich ślonskich zup.
Mmmm. Wodzionka, jak jom zrobi moja żonka.
Mmmm. Wodzionka, to jes łósmy świata cud.


Mmmm. Wodzionka

Mmmm. Wodzionka

Mmmm. Wodzionka, suchy chlyb i wody szklonka.
Mmmm. Wodzionka, to nojlepszo z wszystkich zup.

 

Poznaj historię zmian tego tekstu
Drukuj tekst
Autor:

(brak)

Edytuj metrykę

Komentarze (10):

ua
UA 28 lipca 2013 13:46
(+1) + -
M - naprawdę tęsknię jesienią będę ( głodna ) pozdrów C I K :********

sunagakure
sunagakure 19 kwietnia 2012 19:04
(+2) + -
Haha, dobre! :D
Mmmm. Wodzionka, to jes łósmy świata cud. xD

ua
UA 23 września 2011 11:50
(+1) + -
102 - jak smutno wracam pozdrawiam - fleni pana nie znalazłam !!!! dzieki nauczycielu !!!!

dedi12
dedi12 01 sierpnia 2011 12:52
(0) + -
LOL:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elian1999
elian1999 21 lipca 2011 13:52
(+2) + -
mmm wodzionka.....

ua
UA 03 kwietnia 2011 09:34
(+1) + -
najlepsza zupa sląska-poprostu łósmy świata cud-smacznego !!!!!

talktomyself
talktomyself 08 lutego 2011 22:33
(+4) + -
Wpada w ucho i jest boskaa ;D

ciekawska19
Ciekawska19 08 lutego 2011 22:28
(0) + -
HAH, UWIELBIAM to !!! !!! !!!

Melisa !! To ja !! :*
patrz, jak ja się uśmiecham! ;) widzisz? :*

betti95
Betti95 23 października 2010 17:49
(0) + -
fajna!! :D
moja ulubiona xd

hantem5 10 października 2010 11:40
(-1) + -
super! ale w mam talent było lepsze wykonanie

Zamknij

Największy serwis z tekstami piosenek w Polsce. Każdy może znaleźć u nas teksty piosenek, teledyski oraz tłumaczenia swoich ulubionych utworów.
Zachęcamy wszystkich użytkowników do dodawania nowych tekstów, tłumaczeń i teledysków!

Reklama | Kontakt | FAQ