tekstowo.pl
888 133 tekstów w serwisie, 5 773 poszukiwanych i 331 oczekujących
wyszukiwanie zaawansowane >
Przeglądaj wykonawców na literę
Aro - Ken i Barbie
Odsłon: 95281
Przejdź na stronę wykonawcy >
Edytuj tekst Tekst dodał(a): dorcia_14
Dodaj tłumaczenie Tłumaczenie dodał(a): brak
Edytuj teledysk Teledysk dodał(a): pati21404
Poleć:

Tłumaczenie:

Dodaj tłumaczenie
Dołącz do szukających
Tłumaczenia poszukuje 5 osób.

 

Tekst piosenki:


Jak Ken i Barbie na imprezę wpadli
W ciuchy za trzy moje wypłaty poubierani - odjebani
Ken zostawił na parkingu nowe Audi ma już trzy tygodnie
Mówi, że jest stare no i trochę dużo pali
W poniedziałek kupi sobie Porsche białe
Tuningowane tak, że będzie rwał asfalt
Zobaczycie Kena w zajebistym cacku w centrum miasta
Jak kręci blachary, nie oprze się mu żadna laska
Jazda! - w kółko krzyczeć będzie chłop z manieczek
Nagrany na kompakt obowiązkowo musi lecieć
W aucie gdzie się wozi ziom
Co mu tata wybudował trzypiętrowy dom
Wyszukany, niedostępny jakby jakiś schron
Są na imprezie Ken i Barbie
Barbie co stawia jak Viagra, Ken za ojca hajs się bawi
Oszukani - myślą, że są elitą
On jest zwykłym dupkiem, ona pospolita dziwką

Chłopcy wysmarowani samoopalaczem
Panelowa subkultura pod pieprzonym krawatem
Nastoletnie kurwy wytapetowane, wycackane
Wracające na czworaka z dyskoteki nad ranem

Chłopcy wysmarowani samoopalaczem
Panelowa subkultura pod pieprzonym krawatem
Nastoletnie kurwy wytapetowane, wycackane
Wracające na czworaka z dyskoteki nad ranem

Plastikowa rura, Mascara w pysku, nie pyskuj
Masz tu stówę idź w pizdu Barbie
Jesteś zajebista laska, ale trochę za często ustami mlaskasz
Siedzisz chłopakom w oku tak jak w palcu drzazga
Racja! (ała) to co mówią na dzielnicy
Że masz ładną buźkę i podszycie spódnicy
Cycki silikonowe, ugniecione tak, że już opadły na podłogę
Musisz nosić specjalne staniki usztywnione
To na głowie naturalny blond, utleniony kłąb, poskręcane loki
Poruszasz się tak pięknie tylko za szeroko stawiasz kroki
Co ty? jakbyś prostowała beczki taki motyw wkręcasz na obroty
Nie rozmawiasz z normalnymi kolesiami - całe życie z bogatymi frajerami
Na tylnym siedzeniu wożąc dupsko sportowymi samochodami
Szczyt ambicji, ty i twoje pojebane podobizny, głupie pizdy

Chłopcy wysmarowani samoopalaczem
Panelowa subkultura pod pieprzonym krawatem
Nastoletnie kurwy wytapetowane, wycackane
Wracające na czworaka z dyskoteki nad ranem

Chłopcy wysmarowani samoopalaczem
Panelowa subkultura pod pieprzonym krawatem
Nastoletnie kurwy wytapetowane, wycackane
Wracające na czworaka z dyskoteki nad ranem

Chłopcy wysmarowani samoopalaczem
Panelowa subkultura pod pieprzonym krawatem
Nastoletnie kurwy wytapetowane, wycackane
Wracające na czworaka z dyskoteki nad ranem

Chłopcy wysmarowani samoopalaczem
Panelowa subkultura pod pieprzonym krawatem
Nastoletnie kurwy wytapetowane, wycackane
Wracające na czworaka z dyskoteki nad ranem

 

Poznaj historię zmian tego tekstu
Drukuj tekst
Autor tekstu:

Arkadiusz Małecki (Aro)

Edytuj metrykę
Kompozytor:

Arkadiusz Małecki (Aro)

Rok powstania:

październik 2003 r.

Wykonanie oryginalne:

Aro

Covery:

Aro

Płyty:

Cogonieznajom

Ciekawostki:

http://www.hiphopedia.info/index.php?site=show_album&id=596 to link do jego albumu

Komentarze (30):

paulinka1710
Paulinka1710 08 marca 2014 18:01 (edytowany 1 raz)
(+1) + -
komentarz usunięty

riko1974 24 grudnia 2013 19:29
(-1) + -
zajebista nutka :D masz tu stówe idź w pizdu

kurai
Kurai 21 października 2012 18:09
(+1) + -
Może nie jestem jakoś w rapie ale to moja ulubiona piosenka. Prawdziwy tekst.

lovemiley009
LoveMiley009 03 sierpnia 2012 11:20
(+1) + -
Świetna piosenka i zajebi*sty tekst

demonica007
Demonica007 16 czerwca 2012 14:32
(+5) + -
Mega tekst, określający dobitnie wielu pozerów, którzy nie wzbudzają zazdrości ani zawiści lecz politowanie. No i zajebisty bit.

rhubarb
rhubarb 11 lutego 2012 22:24
(+2) + -
Zayebisty tekst. Cholernie prawdziwy! <33.

forbidden1221
Forbidden1221 29 grudnia 2011 18:37
(+3) + -
Zajebisty tekst , Mega nutka i ogólnie :D ; *

nadziejaa
Nadziejaa 12 grudnia 2011 22:05
(+3) + -
Wyjebista nuuta :D
a ten tekst ...normalnie mistrzostwo ;p

kinkycherry
KinkyCherry 31 lipca 2011 19:26
(+7) + -
"Oszukani myślą, że są elitą. On jest zwykłym dupkiem ona pospolitą dziwką."
hahahahha podoba mi się :)

kaczmar227 22 lipca 2011 09:57
(-1) + -
ci co uwazają że tam jest wanelowa lub bananowa subkultura to głuche p***y bo bananowa subkultura nie ma sensu i nie istnieje takie slowo jak wanelowa subkultura.tam slychac banelowa czyli że bawią sie za kase rodziców

Zamknij

Największy serwis z tekstami piosenek w Polsce. Każdy może znaleźć u nas teksty piosenek, teledyski oraz tłumaczenia swoich ulubionych utworów.
Zachęcamy wszystkich użytkowników do dodawania nowych tekstów, tłumaczeń i teledysków!

Reklama | Kontakt | FAQ